Prikkelen en raken met
een sterke campagne

Prikkelen en raken met een sterke campagne

Zodra Saxion & Stichting NIOC ons vroegen om een website voor het tweejaarlijkse congres voor ICT Onderwijs te ontwerpen en bouwen, wisten we wat ons te doen stond. Er was namelijk een wildgroei aan promotiemiddelen, maar geen eenduidige stijl.

We besloten een stap terug te nemen.

Er was meer nodig dan alleen een nieuwe website. Om de doelgroep in beweging te brengen, moesten ze worden geprikkeld en geraakt. We hielpen de organisatie bij het creëren van een visuele identiteit en key visuals voor het thema ‘Creativiteit en ICT’ en de diverse subthema’s.

Iconische key visuals

Herken je de beelden al? De stijl grijpt terug naar ICT-nostalgie: oude producten overschilderd en geëxposeerd als kleine kunstwerken. De kleuren linken naar de vele kleuren in code editors en experimentele hardware van bijvoorbeeld MakeyMakey en Arduino. De doelgroep herkent ze daardoor meteen.

De typerende ontwerpen werden doorgevoerd op een reeks van middelen, waaronder een responsive website, nieuwsbrief, brochures, visitekaartjes en nog veel meer. De prikkelende stijl laat docenten uit het hele land bijeenkomen op het event.

nioc-corporate-design-businesscardsnioc-corporate-design-businesscards
nioc-brandingnioc-branding
nioc-webdesignnioc-webdesign

Wil je ook zo’n nieuwe identiteit die voor resultaat zorgt?
Bel of mail Rens op rens@hesitate.nl of 06 516 00 381.