Bouwen aan een herkenbare
huisstijl en vormentaal.

Bouwen aan een herkenbare huisstijl en vormentaal.

Atak is dé aanbieder en ondersteuner van livemuziek en popcultuur in Enschede. Het kloppend hart van het poppodium zijn de meer dan 150 vrijwilligers. De visuele identiteit met haar rijke historie en emotionele waarde is voor velen niet zomaar aan te passen. Zo diep zit het. We zijn daarom begonnen bij de kern, om het gevoel van de vrijwilligers een gezicht te geven. Met woord en beeld kwamen we tot een mooi uitgangspunt: Atak is rond.

Het gevoel leefde sterk, maar aan de oude huisstijl was geen touw vast te knopen. Het was lastig om te ontdekken of Atak de organisator was van een event. Vooral bij de dance- en thema-avonden was er onvoldoende een link naar partner Atak.

Het nieuwe identiteitsysteem geeft alle activiteiten voldoende creatieve ruimte voor individuele branding, maar geeft ook het merk Atak voldoende ruimte dankzij de herkenbare u-vorm.

colors_atakcolors_atak
guidesguides
angleangle
mobile_1mobile_1
atak-design-brochuresatak-design-brochures
corporatecorporate
posters-theaterposters-theater
posters2posters2
posters-atakposters-atak

Wil je ook een nieuwe identiteit die echt bij je organisatie past?
Bel of mail Rens op rens@hesitate.nl of 06 516 00 381.